Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

About Hermes

Ονομάζομαι Kresnik ... ασχολούμε ερασιτεχνικά με τα λεγόμενα ''απόκρυφα'' δω και αρκετό καιρό και αποφάσισα να διοχετεύσω ότι γνωρίζω κ έχω συλλέξει εδω ...


Eδώ θα βρείτε πληροφορίες κ σχετικά άρθρα που έχουνε να κάνουνε σχέση με αποκρυφισμό , μαγεία κ ότι έχει να κανεί σχέση με τα ''παράξενα'' μα συναμα ένδιαφεροντα ... Συλλέγω πληροφορίες από έγκυρες πηγες , μαρτυρίες κλπ
Σκοπός μου είναι να φέρω στην επιφάνεια και αυτό το κομμάτι του ''μικρόκοσμου ''

Σας ευχαριστώ που με ... επισκεφτήκατε

Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2015

Aleister Crowley ... Η Ιστορία ...

Aleister Crowley, born Edward Alexander Crowley (pronounced /ˈkroʊli/), (12 October 1875 – 1 December 1947)

Hταν βρετανικοί occultist, συγγραφέας, ορεσίβιος, ποιητής, και γιόγκη. Ήταν επιδρόν μέλος διάφορων απόκρυφων οργανώσεων, συμπεριλαμβανομένης της χρυσής Dawn, του A∴A∴, και Ordo Templi Orientis (O.T.O.), και είναι ο πιό γνωστός σήμερα για τις απόκρυφες γραφές του, ειδικά το βιβλίο του νόμου, το κεντρικό ιερό κείμενο Thelema. Κέρδισε πολλή κακή φήμη κατά τη διάρκεια της διάρκειας ζωής του, και μεταγλωττίστηκε «το άτομο Wickedest στον κόσμο.»

Βιογραφία




Απόδοση Crowley Aleister του Unicursal Hexagram που σχεδιάζεται από την ερμητική διαταγή της χρυσής Dawn.
Ο Edward Alexander Crowley γεννήθηκε στο τετράγωνο 30 Clarendon Royal Leamington Spa, Warwickshire, Αγγλία, μεταξύ 11:00pm και των μεσάνυχτων στις 12 Οκτωβρίου 1875.
ο πατέρας του, Edward Crowley, εκπαιδεύθηκε ως μηχανικός αλλά σύμφωνα με Aleister, που εργάστηκε ποτέ ως ένα . , Εντούτοις, ήταν κύριος των μετοχών σε μια προσοδοφόρα επιχείρηση οικογενειακών ζυθοποιείων, η οποία επέτρεψε σε τον για να αποσυρθεί προτού Aleister να γεννηθεί. Μέσω της επιχείρησης του πατέρα του ήταν μια εξοικείωση Aubrey Beardsley. Η μητέρα του, Emily Bertha Bishop, έσυρε τις ρίζες από μια οικογένεια Ντέβον και Somerset. και οι δύο από τους γονείς του ήταν αποκλειστικοί αδελφοί, μια πιό συντηρητική φατρία των αδελφών του Πλύμουθ.

Το Crowley μεγάλωσε σε μια αφοσιωμένη οικογένεια αδελφών και επιτράπηκε μόνο για να παίξει με τα παιδιά οι των οποίων οικογένειες ακολούθησαν την ίδια πίστη. Ο πατέρας του ήταν ένας φανατικός ιεροκήρυκας, που ταξιδεύει γύρω από τη Μεγάλη Βρετανία και που παράγει τα τεύχη. Οι καθημερινές μελέτες Βίβλων και η ιδιωτική παράδοση ιδιαίτερων μαθημάτων ήταν στηρίγματα στην παιδική ηλικία «Alick».
Στις 29 Φεβρουαρίου 1880 , μια αδελφή, επιείκεια Mary Elizabeth, γεννήθηκε αλλά έζησε μόνο πέντε ώρες. Το Crowley λήφθηκε για να δει το σώμα και στις λέξεις του (στο τρίτο πρόσωπο):
Το γεγονός έκανε μια περίεργη εντύπωση σε τον. Δεν είδε γιατί πρέπει να ενοχληθεί τόσο άχρηστα. Δεν θα μπορούσε να κάνει οποιοδήποτε αγαθό το παιδί ήταν νεκρό δεν ήταν καμία από την επιχείρησή του. Τοποθέτηση που συνεχίζεται αυτή η μέσω της ζωής του. Δεν έχει παρευρεθεί ποτέ σε οποιαδήποτε κηδεία αλλά αυτόν του πατέρα του, τους οποίους δεν ενοχλήθηκε από, δεδομένου ότι έγινε αισθητός για να είναι το πραγματικό κέντρο ενδιαφέροντος.
στις 5 Μαρτίου 1887, ο πατέρας του πέθανε του καρκίνου γλωσσών. Αυτό ήταν μια κρίσιμη καμπή στη ζωή Crowley, και μετά άρχισε έπειτα να περιγράφει την παιδική ηλικία του στο πρώτο πρόσωπο στις ομολογίες του.
Μετά από το θάνατο του πατέρα του στον οποίο ήταν πολύ στενός, παράσυρε από τη θρησκευτική ανατροφή του, και οι προσπάθειες της μητέρας του στην κράτηση του γιου της στη χριστιανική πίστη χρησίμευσαν μόνο να προκαλέσουν το σκεπτικισμό του. Όταν ήταν παιδί, η σταθερή επαναστατική συμπεριφορά του η μητέρα του σε τέτοιο βαθμό ώστε θα τον τιμωρούσε με την κλήση τον «κτήνος» (από το βιβλίο της αποκάλυψης), epithet που Crowley θα υιοθετούσε αργότερα για τον. Αντιτέθηκε στο μαρκάρισμα αυτού που είδε ως πιό σημαντικές και ευχάριστες δραστηριότητες της ζωής όπως «αμαρτωλές».
[εκδώστε] πανεπιστήμιο
το 1895, πήγε στο κολλέγιο τριάδας, Καίμπριτζ, μετά από να μελετήσει στο κολλέγιο Malvern δημόσιων σχολείων, το κολλέγιο του Ήστμπουρν και το σχολείο Tonbridge, και είχε αρχικά την πρόθεση τις ηθικές επιστήμες (φιλοσοφία), αλλά με την έγκριση από τον προσωπικό δάσκαλό του, μεταπήδησε στην αγγλική λογοτεχνία, η οποία δεν ήταν έπειτα ένα μέρος του προγράμματος σπουδών προσφερθε'ντος. Tρία έτη του στο Καίμπριτζ ήταν ευτυχείς, που οφείλονται εν μέρει να μπούν σε την ιδιαίτερη τύχη που αφέθηκε από τον πατέρα του.

Εδώ έσπασε τελικά με την εκκλησία της Αγγλίας, εσωτερικά εάν όχι εξωτερικά:
Η εκκλησία της Αγγλίας [...] είχε φανεί μια στενή τυραννία, τόσο απεχθής όσο αυτός των αδελφών του Πλύμουθ λιγότερο λογικός και πιό υποκριτικός.
Όταν ανακάλυψα ότι το παρεκκλησι ήταν υποχρεωτικό χτύπησα αμέσως πίσω. Ο κατώτερος κοσμήτορας εγώ για το παρεκκλησι μη παρουσίας, το οποίο βεβαίως δεν επρόκειτο να κάνω, επειδή περιέλαβε νωρίς να αυξηθεί. Συγχωρήθηκα λόγω του ότι είχα παρουσιαστεί επάνω μεταξύ των αδελφών του Πλύμουθ. Ο κοσμήτορας με ζήτησε για να έρθει και να τον δει περιστασιακά και να συζητήσει το θέμα, και είχα το impudence έκπληξης για να του γράψω σε ότι «ο σπόρος που φυτεύεται από τον πατέρα μου, που ποτίζεται από τα δάκρυα της μητέρας μου, θα απεδείκνυε μια πάρα πολύ σκληραγωγημένη αύξηση που ξεριζώνεται ακόμη και με την ευγλωττία και την εκμάθησή του. »
Δεκεμβρίου 1896, μετά από ένα γεγονός που περιγράφει στους καλυμμένους όρους, Crowley αποφάσισε να ακολουθήσει μια πορεία στον αποκρυφισμό και το μυστικισμό. Μέχρι το επόμενο έτος, άρχισε τα βιβλία από τους αλχημιστές και το mystics, και τα βιβλία σε μαγικό. ο βιογράφος Lawrence Sutin περιγράφει το γεγονός του κεντρικού νέου έτους ως homo-ερωτική εμπειρία (πρώτος Crowley) που τον έφερε τι θεώρησε «μια σύγκρουση με μια έμμονη θεότητα. » Κατά τη διάρκεια του έτους των 1897, Aleister ήρθε περαιτέρω να δει τις κοσμικές αναζητήσεις όπως άχρηστες. Το τμήμα σκακιού κατωτέρω, περιγράφει μια εμπειρία που τον βοήθησε να συναγάγει αυτό το συμπέρασμα. Τον Οκτώβριο μια συνοπτική ασθένεια προκάλεσε τις εκτιμήσεις της θνησιμότητας και «της ματαιότητας όλης της ανθρώπινης προσπάθειας,» ή τουλάχιστον της ματαιότητας της διπλωματικής σταδιοδρομίας που Crowley είχε εξετάσει προηγουμένως.

Samuel Liddell MacGregor Mathers και η ερμητική διαταγή της χρυσής Dawn.
Καθ' όλη τη διάρκεια της περιόδου των 1895, διατήρησε σύμφωνα με τους ισχυρισμούς μια σφριγηλή ζωή φύλων, η οποία διευθύνθηκε κατά ένα μεγάλο μέρος με τις πόρνες και τα κορίτσια που πήρε στα τοπικά μπαρ και τα καταστήματα πούρων, αλλά τελικά συμμετείχε στις δραστηριότητες βιαστών στις οποίες διαδραμάτισε τον παθητικό ρόλο. κατά τη διάρκεια της ζωής του, Crowley άσκησε τα σεξουαλικά μαγικά τελετουργικά και με τους άνδρες και με τις γυναίκες. Το Sutin εξιστορεί τη σχέση Crowley με, και τα μόνιμα συναισθήματα για, Herbert Charles Pollitt, τον οποίο συνάντησε ενώ στο Καίμπριτζ το 1897. Το Pollitt δεν μοιράστηκε τις μυστικές κλίσεις του συνεργάτη του, και Crowley είχε αυτό που λέει για το τελείωμα της σχέσης τους:
Του είπα ειλικρινά ότι είχα δώσει τη ζωή μου στη θρησκεία και ότι δεν άρμοσε στο σχέδιο. Βλέπω τώρα πόσο ανόητος ήμουν, πόσο φρικιαστικά λανθασμένο και αδύνατο πρόκειται να απορρίψει οποιοδήποτε μέρος της προσωπικότητάς κάποιου.
θα είχε κάνει οποιεσδήποτε δημόσιες εκφράσεις «της αποστροφής» σε μία εποχή που απαγόρευσε επίσημα ο βρετανικός νόμος την ομοφυλοφυλία. Η σύλληψη, η πεποίθηση και η φυλάκιση του Oscar Wilde πραγματοποιήθηκαν στο πρώτο έτος Crowley στο Καίμπριτζ. Στην αυτοβιογραφική εισαγωγή στο δράμα Crowley η παγκόσμια τραγωδία, περιέλαβε δύο σελίδες «στο σοδομισμό» όπου αναγνώρισε ανοιχτά το bisexuality του και εγκωμίασε το φύλο μεταξύ των ατόμων. Εντούτοις, το τμήμα αφαιρέθηκε από όλα τα αντίγραφα του βιβλίου εκτός από εκείνους που δόθηκαν στους στενούς φίλους.
αργότερα, σε μια επιστολή Ιανουαρίου 1929, έγραψε
Έχουν υπάρξει περίπου τέσσερα άτομα στη ζωή μου που θα μπορούσα να πω ότι έχω αγαπήσει… Με καλέστε bugger εάν συμπαθείτε, αλλά δεν αισθάνομαι τον ίδιο τρόπο για τις γυναίκες. Κάποιος μπορεί πάντα να αντικαταστήσει μια γυναίκα σε μερικές ημέρες.

Ενώ εκείνη η αξίωση για τις γυναίκες συγκρούεται με άλλες δηλώσεις και ενέργειες Crowley, περιγράφει ακριβώς τις σχέσεις του με Pollitt και τις διάφορες γυναίκες εργατικής τάξης κατά τη διάρκεια των ετών κολλεγίων του.
η αλλαγή Crowley
ονόματος περιέγραψε την απόφασή του να αλλάξει το όνομά του ως εξής:
Για πολλά έτη είχα απαιχθάνομαι την κλήση Alick, εν μέρει λόγω του δυσάρεστων ήχου και της θέας της λέξης, εν μέρει επειδή ήταν το όνομα από το οποίο η μητέρα μου με κάλεσε. Ο Edward δεν φάνηκε να με ταιριάζει και τα υποκοριστικά TED ή Ned ήταν πιό κατάλληλα. Ο Αλέξανδρος ήταν πάρα πολύ μακριές και αμμώδεις προτεινόμενες τρίχα και φακίδες ρυμούλκησης. Είχα διαβάσει σε κάποιο βιβλίο ή άλλο ότι το ευνοϊκότερο όνομα για να γίνει διάσημο ήταν ένα αποτελούμενος από dactyl που ακολουθήθηκε από έναν σπονδείο, όπως στο τέλος ενός εξαμέτρου: όπως «το Jeremy Taylor». Το Aleister Crowley τήρησε αυτούς τους όρους και Aleister είναι η γαελική μορφή Αλεξάνδρου. Για να υιοθετήσει θα ικανοποιούσε τα ρομαντικά ιδανικά μου. Η άγρια ορθογραφία α-λ-ε-ι-s-τ-ε-ρ προτάθηκε ως σωστή μορφή από τον ξάδελφο Gregor, ο οποίος οφείλει να ήξερε καλύτερα. Σε κάθε περίπτωση, το α-λ-α-ι-s-δ-α-ι-ρ κάνει πολύ κακός dactyl. Για αυτούς τους λόγους που φορτώθηκα με το παρόν μου nom-de-guerre-ι δεν μπορεί να πει ότι αισθάνομαι βέβαιος ότι διευκόλυνα τη διαδικασία διάσημη. Πρέπει αναμφίβολα να έχω κάνει έτσι, ο, τιδήποτε όνομα είχα επιλέξει. «
Το χρυσό της Dawn
Aρθρο: Ερμητική διαταγή της χρυσής Dawn
Involved ως νέο ενήλικο κατά ερμητική σειρά τη χρυσή Dawn, μελέτησε αρχικά το μυστικισμό με και έκανε τους εχθρούς William Butler Yeats και αρθούρου Edward Waite. [παραπομπή που απαιτείται] όπως πολλά στους απόκρυφους κύκλους του χρόνου, Crowley εξέφρασε την άποψη ότι Waite ήταν ένα επιτηδευμένο άντεξε μέσω οι κριτικές των γραφών Waite και τα κύρια άρθρα των γραφών άλλων συντακτών. Στο περιοδικό του το Equinox, Crowley με τον τίτλο διατριβή, «φρόνηση ενώ εσείς Waite», και η σημείωσή του για τη διάβαση Waite φέρατε τον τίτλο, «νεκρό Waite».
Ο φίλος και ο προηγούμενος χρυσός συνεταίρος της Dawn του, Allan Bennett, τον εισήγαγαν στις ιδέες του βουδισμού, ενώ ο Samuel Liddell MacGregor Mathers, ενεργών ηγέτης της χρυσής οργάνωσης της Dawn, ενέργησε ως ο πρώτος σύμβουλός του δυτικό σε μαγικό αλλά θα γινόταν αργότερα ο εχθρός του. Αρκετές δεκαετίες μετά από Crowley η συμμετοχή στη χρυσή Dawn, Mathers απαίτησε την προστασία πνευματικών δικαιωμάτων πέρα από ένα ιδιαίτερο τελετουργικό και μήνυσε Crowley για την παράβαση μετά από τη δημόσια επίδειξη Crowley του τελετουργικού. Ενώ η δημόσια δοκιμή συνεχιζόμενη, και Mathers και Crowley υποστήριξε ότι καλεί εμπρός τους στρατούς των δαιμόνων και των αγγέλων που παλεύουν εξ ονόματος του summoner τους. [παραπομπή που απαιτείται] και οι δύο ανέπτυξαν επίσης και έφεραν τη σύνθετη σφραγίδα των φυλακτών Solomon και των φυλακτών.

Το 1899, Crowley απόκτησε το σπίτι Boleskine, στα φουαγιέ στην ακτή του Λοχ Νες στη Σκωτία.
Σε ένα βιβλίο της μυθιστοριογραφίας, με τον τίτλο Moonchild, Crowley απεικόνισε αργότερα Mathers ως αρχικό κακοποιό, συμπεριλαμβανομένου του ως χαρακτήρα που ονομάστηκε SRMD, χρησιμοποιώντας τη σύντμηση του μαγικού ονόματος Mathers. Αρθούρος Edward Waite εμφανίστηκε επίσης σε Moonchild ως κακοποιός που ονομάστηκε Arthwaite, ενώ Bennett εμφανίστηκε ως σιωπηλό, μοναχικό Mahathera Phang.
Ενώ δεν έσπασε επίσημα με Mathers έως το 1904, Crowley έχασε την πίστη στις δυνατότητες αυτού του δασκάλου σύντομα μετά από το σχίσμα 1900 στη χρυσή Dawn (εάν όχι πριν). αργότερα στο έτος εκείνου του σχίσματος, Crowley ταξίδεψε στο Μεξικό και συνέχισε τις μαγικές μελέτες του στην απομόνωση. Οι γραφές του Crowley προτείνουν ότι ανακάλυψε τη λέξη Abrahadabra κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου.
Οκτωβρίου 1901, μετά από να ασκήσει τη γιόγκα Raja για κάποιο διάστημα, είπε είχε φθάσει σε ένα κράτος κάλεσε dhyana-ενός από πολλά κράτη της ενοποίησης στις σκέψεις που περιγράφονται σε Magick (Liber ABA) (δείτε Crowley στο egolessness). το 1902 τον είδε το δοκίμιο Berashith (η πρώτη λέξη της γένεσης), στο οποίο έδωσε την περισυλλογή (ή τον περιορισμό του μυαλού σε ένα ενιαίο αντικείμενο) ως μέσα το στόχο του. Το δοκίμιο περιγράφει το εθιμοτυπικό magick ως μέσο κατάρτισης της θέλησης, και συνεχώς να κατευθύνει τις σκέψεις κάποιου σε ένα δεδομένο αντικείμενο μέσω του τελετουργικού. Στο δοκίμιο, την επιστήμη και θέμα του 1903 του, Crowley ώθησε μια εμπειρική προσέγγιση στις βουδιστικές διδασκαλίες.
Το 1903 που πάντρεuτηκε την Edith Kelly.

O Crowley είπε ότι μια μυστική εμπειρία το 1904, ενώ στις διακοπές στο Κάιρο, Αίγυπτος, που οδηγήθηκε στην ίδρυσή του της θρησκευτικής φιλοσοφίας γνωστής ως Thelema. Η σύζυγος του Aleister αυξήθηκε αρχισμένος να συμπεριφέρεται με έναν περίεργο τρόπο, και αυτό το οδηγημένο Aleister για να σκεφτεί ότι κάποια οντότητα είχε κάνει την επαφή με την. Στις οδηγίες της, εκτέλεσε μια επίκληση του αιγυπτιακού Θεού Horus στις 20 Μαρτίου με (έγραψε) «μεγάλη επιτυχία.» Σύμφωνα με Crowley, ο Θεός του είπε ότι μια νέα μαγική εποχή είχε αρχίσει, και ότι Crowley θα εχρησίμευε ως ο προφήτης του. Αυξήθηκε συνεχισμένος να δίνει τις πληροφορίες, λέγοντας σε Crowley στους λεπτομερείς όρους για να αναμείνει μια περαιτέρω αποκάλυψη. Στις 8 Απριλίου και για τις επόμενες δύο ημέρες ακριβώς το μεσημέρι άκουσε σύμφωνα με τους ισχυρισμούς μια φωνή, που υπαγορεύει τις λέξεις του κειμένου, Liber του Al vel Legis, ή του βιβλίου του νόμου, τον οποίο Crowley έγραψε κάτω. Η φωνή απαίτησε για να είναι αυτή Aiwass (ή Aiwaz) «τον υπουργό Hoor-hoor-paar-kraat», ή Horus, ο Θεός του αέρα, παιδί Isis και Osiris και self-appointed κατακτώντας Λόρδος της νέας εποχής, που αναγγέλθηκε μέσω του επιλεγμένου γραφέα του «τον πρίγκηπας-ιερέα το κτήνος» (για τις παραπομπές, να δει το κύριο άρθρο το βιβλίο του νόμου).
Οι μερίδες του βιβλίου είναι αριθμητικό cipher, ποιο Crowley απαίτησε την ανικανότητα να αποκωδικοποιήσει. Το δόγμα Thelemic εξηγεί αυτό με την υπόδειξη μια προειδοποίηση μέσα στο βιβλίο του νόμου - ο ομιλητής υποθετικά προειδοποίησε ότι ο γραφέας, ankh-AF-NA-Khonsu (Aleister Crowley), δεν επρόκειτο ποτέ να προσπαθήσει να αποκωδικοποιήσει ciphers, γιατί το να κάνουμε έτσι θα τελείωνε μόνο στην τρέλα. Πρόσφατος-γραπτό ο νόμος είναι γιατί όλος βλέπει την προειδοποίηση Crowley η καθεμία να μην συζητήσει το γράψιμο μεταξύ των συντροφικών κριτικών, για το φόβο ότι μια δογματική θέση θα προέκυπτε. Ενώ δήλωσε ένα «νέο Equinox των Θεών» στις αρχές του 1904, δίνοντας υποθετικά την αποκάλυψη της 20ης Μαρτίου στην απόκρυφη κοινότητα, διάρκεσε τα έτη για Crowley για να δεχτεί πλήρως το γράψιμο του βιβλίου του νόμου και να ακολουθήσει το δόγμα του. μόνο μετά από τις αμέτρητες προσπάθειες να εξεταστούν οι γραφές του ήρθε να τους αγκαλιάσει ως επίσημο δόγμα της νέας εποχής Horus. Το υπόλοιπο των επαγγελματικών και προσωπικών σταδιοδρομιών του ξοδεύτηκε αναπτυσσόμενος τα νέα σύνορα του επιστημονικού illuminism.
Αυξήθηκε και Aleister είχε μια κόρη, που Crowley ονόμασε τη Nicole μΑ Ahathoor Hecate Sappho Jezebel Lilith Crowley, Ιουλίου 1904. Αυτό το παιδί πέθανε το 1906, κατά τη διάρκεια των δύο και οι μήνες ενός μισού όταν την άφησε Crowley με αυξήθηκαν (μετά από ένα οικογενειακό ταξίδι μέσω της Κίνας). Είχαν μια άλλη κόρη, Lola Zaza, το καλοκαίρι εκείνου του έτους, και Crowley επινόησε ένα πρόσθετο τελετουργικό της ημέρας των ευχαριστιών για τη γέννησή της.
εκτέλεσε ένα τελετουργικό ημέρας των ευχαριστιών πριν από την πρώτη απαιτημένη επιτυχία του σε αυτό που κάλεσε «λειτουργία Abramelin», στις 9 Οκτωβρίου 1906. [26] αυτό ήταν η εφαρμογή του μιας μαγικής εργασίας που περιγράφηκε στο βιβλίο ιερού του μαγικού Abramelin το Mage. Τα γεγονότα εκείνου του έτους έδωσαν στο βιβλίο Abramelin έναν κεντρικό ρόλο στο σύστημα Crowley. Περιέγραψε τον αρχικό στόχο της «μεγάλης εργασίας» χρησιμοποιώντας έναν όρο από αυτό το βιβλίο: «η γνώση και η συνομιλία του ιερού αγγέλου φυλάκων». Ένα δοκίμιο στον πρώτο αριθμό του Equinox [27] δίνει διάφορους λόγους για αυτήν την επιλογή των ονομάτων:
1. Επειδή το σύστημα Abramelin είναι τόσο απλό και αποτελεσματικό.
2. Επειδή δεδομένου ότι όλες οι θεωρίες του κόσμου είναι παράλογες είναι καλύτερο να μιλήσει στη γλώσσα μια που είναι προφανώς παράλογη, ώστε το μεταφυσικό άτομο.
3. Επειδή ένα παιδί μπορεί να το καταλάβει.
Το Crowley ήταν πασίγνωστο στη διάρκεια ζωής του - ένας συχνός στόχος των επιθέσεων στο μικρού σχήματος Τύπο, ο οποίος τον ονόμασε «το άτομο Wickedest στον κόσμο» στην εμφανή διασκέδασή του. Σε ένα σημείο, αποβλήθηκε από την Ιταλία μετά από να έχε καθιερώσει μια κοινότητα, η οργάνωση της οποίας βασίστηκε στις προσωπικές φιλοσοφίες του, το αβαείο Thelema, σε Cefalù, Σικελία.

leister και χωρίσε το 1909.
Ordo
Templi Orientis: A∴A∴ και Ordo Templi Orientis
το 1907, ενδιαφέρον Crowley απογειώθηκε άλλη μια φορά, με δύο σημαντικά γεγονότα. Ο πρώτος ήταν η δημιουργία του ασημένιου αστεριού , και ο δεύτερος ήταν η σύνθεση των ιερών βιβλίων Thelema.
το 1910, Crowley εκτέλεσε με τα μέλη του A∴A∴ τη σειρά δραματικών ιεροτελεστιών του, οι ιεροτελεστίες Eleusis.
Σύμφωνα με Crowley, το 1912, Theodor Reuss τον είχε καλέσει για να εξετάσει τις κατηγορίες της έκδοσης O.T.O. μυστικά, που Crowley απομάκρυνε, για ποτέ να έχε επιτύχει το βαθμό στον οποίο αυτά τα μυστικά δόθηκαν (9ος βαθμός). Το Reuss άνοιξε το βιβλίο των ψεμάτων και παρουσίασε σε Crowley τη μετάβαση. Αυτό προκάλεσε μια μακροχρόνια συνομιλία που οδήγησε στο άνοιγμα του βρετανικού τμήματος O.T.O. αποκαλούμενα μέγιστα Mysteria Mystica. Κατασκοπεύοντας στην Αμερική, 1914-1918
Richard Β. Το Spence γράφει στο μυστικό πράκτορα 666 βιβλίων του 2008 του: Aleister Crowley, βρετανική νοημοσύνη και ο απόκρυφος ότι Crowley ήταν ισόβιος πράκτορας για τη βρετανική νοημοσύνη. Ενώ αυτό μπορεί να είχε συμβεί ήδη κατά τη διάρκεια των πολλών ταξιδιών του στη τσαρική Ρωσία, την Ελβετία, την Ασία, το Μεξικό και τη βόρεια Αφρική που είχαν αρχίσει στις ημέρες σπουδαστών του, περιλήφθηκε με αυτήν την γραμμή εργασίας κατά τη διάρκεια της ζωής του στην Αμερική κατά τη διάρκεια του πρώτου παγκόσμιου πολέμου, κάτω από μια κάλυψη της ύπαρξης γερμανικός πράκτορας προπαγάνδας και υποστηρικτής της ιρλανδικής ανεξαρτησίας. Η αποστολή του Crowley ήταν να μαζευτεί η νοημοσύνη για το γερμανικό δίκτυο νοημοσύνης, τα ιρλανδικά ανεξάρτητα ενεργά στελέχη και παράγει την παρεκκλίνουσα προπαγάνδα, στοχεύοντας στο συμβιβασμό των γερμανικών και ιρλανδικών ιδανικών. Σαν provocateur πρακτόρων διαδραμάτισε κάποιο ρόλο στην πρόκληση της βύθισης του RMS Lusitania, με αυτόν τον τρόπο φέρνοντας τις Ηνωμένες Πολιτείες πιό κοντά ενεργός συμμετοχή στον πόλεμο παράλληλα με τους συμμάχους. χρησιμοποίησε επίσης τα γερμανικά περιοδικά η πατρική γη και ο διεθνής ως εξόδους για τις άλλες γραφές του.

Κατά τη διάρκεια του χρόνου του στις ΗΠΑ, Crowley άσκησε το στόχο ενός Magister Templi στο δεδομένου ότι τον συνέλαβε, δηλαδή ερμηνεύοντας κάθε φαινόμενο ως ιδιαίτερη συναλλαγή «του Θεού» με την ψυχή του. άρχισε να βλέπει τις διάφορες γυναίκες που συναντήθηκε ως ανώτεροι υπάλληλοι στην τρέχουσα έναρξή του, που συνδέουν τις με τους ιερείς που φορούν τις ζωικές μάσκες στο αιγυπτιακό τελετουργικό. η περισυλλογή Α κατά τη διάρκεια της σχέσης του με μια τέτοια γυναίκα (Jeanne Robert Foster) τον οδήγησε για να απαιτήσει τον τίτλο Magus, επίσης αναφερόμενος στο σύστημα του A∴A∴.
Δύο περίοδοι μαγικού πειραματισμού ακολουθούμενες. Ιουνίου 1916, άρχισε τον πρώτο αυτοί στο εξοχικό σπίτι του Νιού Χάμσαιρ Evangeline Adams, έχοντας τα περισσότερα από δύο βιβλία στην αστρολογία για την. τα ημερολόγιά του παρουσιάζουν καταρχάς δυσαρέσκεια στο χάσμα μεταξύ της άποψής του του βαθμού Magus και της άποψης του του: «Δεν είναι κανένα αγαθό που αποφασίζει μου για να κάνει τίποτα υλικό γιατί δεν έχω κανένα μέσο. Αλλά αυτό θα εξαφανιζόταν εάν θα μπορούσα να αποφασίσω μου. «Παρά τις αντιρρήσεις του στη θυσία ενός ζώου διαβίωσης, επίλυσε ένας βάτραχος ως τμήμα μιας πρόβας της ζωής του Ιησού στα Ευαγγέλια (κατόπιν που δηλώνουν το τον πρόθυμο γνωστό του), «με την ιδέα… ότι κάποια ανώτατη παραβίαση όλων των νόμων της ύπαρξής μου θα αναλυόταν το Karma μου ή θα διάλυε την περίοδο που φαίνεται να με δεσμεύει. » Έναν ελαφρώς περισσότερο από μήνα αργότερα, που έχει πάρει το αιθυλικό οξείδιο, είχε ένα όραμα του κόσμου από τη σύγχρονη επιστημονική κοσμολογία έως την οποία αναφέρθηκε συχνά στις πιό πρόσφατες γραφές.
Crowley άρχισε μια άλλη περίοδο μαγικής εργασίας για ένα νησί στον ποταμό Hudson μετά από να αγοράσει το κόκκινο χρώμα μεγάλων ποσών αντί των τροφίμων. Χρωματίζοντας «κάνετε τι που βλασταίνετε» στους απότομους βράχους και στις δύο πλευρές του νησιού, έλαβε τα δώρα από τους περίεργους επισκέπτες. Εδώ στο νησί είχε τα οράματα να φανεί προηγούμενες ζωές, αν και αρνήθηκε να επικυρώσει οποιαδήποτε θεωρία αυτού που σήμαναν πέρα από τη σύνδεση τους με ασυναίσθητό του. Προς το τέλος της παραμονής του, είχε επίσης μια συγκλονίζοντας εμπειρία που σύνδεσε με «την κινεζική φρόνηση» που γίνοντα ακόμη και Thelema εμφανίζεται ασήμαντο. εντούτοις, συνεχίστηκε στην εργασία του. Πρίν αφήνει τη χώρα διαμόρφωσε μια σεξουαλική και μαγική σχέση με τη Leah Hirsig, την οποία συνάντησε νωρίτερα, και με τη βοήθειά της άρχισε τα canvases με την περισσότερα δημιουργικότητα και πάθος.

Αβαείο του κύριου
άρθρου Thelema: Το αβαείο Thelema
Crowley, μαζί με τη Leah Hirsig, ίδρυσε το αβαείο Thelema σε Cefalù, Σικελία το 1920. το όνομα δανείστηκε από τη σάτυρα Gargantua Rabelais, όπου το «αβαείο Theleme» περιγράφεται ως κάποιο αντι-μοναστήρι όπου οι ζωές των κατοίκων «ξοδεύτηκαν όχι στους νόμους, τα καταστατικά, ή τους κανόνες, αλλά σύμφωνα με ελεύθερό τους και ευχαρίστηση. » Αυτή η ιδεαλιστική ουτοπία επρόκειτο να είσαι το πρότυπο της κοινότητας Crowley, ενώ επίσης όντας ένας τύπος μαγικού σχολείου, που δίνει του τον προσδιορισμό «Collegium ιερό Spiritum αγγελιών,» το κολλέγιο του ιερού πνεύματος. Το γενικό πρόγραμμα συμφώνησε με την πορεία∴ της κατάρτισης, και περιέλαβε τις καθημερινές λατρείες στον ήλιο, μια μελέτη των γραφών Crowley, των κανονικών yogic και τελετουργικών πρακτικών (που επρόκειτο να καταγραφούν), καθώς επίσης και της γενικής εσωτερικής εργασίας. Το αντικείμενο, φυσικά, ήταν για τους σπουδαστές να αφιερωθεί στη μεγάλη εργασία της ανακάλυψης και της επίδειξης των αληθινών διαθηκών τους. Mussolini φασιστικό κυβέρνηση Crowley από τη χώρα στο τέλος της Απριλίου 1923.


Φεβρουαρίου 1924, Crowley επισκέφτηκε το ίδρυμα Gurdjieff για την αρμονική ανάπτυξη του ατόμου. Δεν συνάντησε τον ιδρυτή σε εκείνη την περίπτωση, αλλά αποκαλούμενο Gurdjieff ένα «tip-top άτομο» στο ημερολόγιό του. Crowley επέκρινε ιδιαιτέρως μερικές από τις πρακτικές και τις διδασκαλίες του ιδρύματος, αλλά αμφέβαλε ότι τι άκουσε από τον απόστολο Pindar απεικόνισε την αληθινή θέση του κυρίου. Μερικοί υποστηρίζουν ότι σε μια πιό πρόσφατη επίσκεψη συνάντησε Gurdjieff -- ποιος αποκήρυξε σταθερά Crowley. ο βιογράφος Sutin εκφράζει το σκεπτικισμό, και το σπουδαστή Gurdjieff C.S. Το Nott λέει μια διαφορετική έκδοση. Το Nott θεωρεί Crowley ως μαύρο ή τουλάχιστον ανίδεο μάγο και λέει ο δάσκαλός ότι του «κράτησε ένα αιχμηρό ρολόι» στον επισκέπτη, αλλά τις αναφορές καμία ανοικτή αντιμετώπιση.

Στις 16 Αυγούστου 1929 Crowley πάντρεψε τη Μαρία de Miramar, από τη Νικαράγουα, ενώ στη Λειψία. Χώρισαν μέχρι το 1930, αλλά δεν ήταν ποτέ διαζευγμένοι.
το 1934, Crowley κηρύχτηκε πτωχεύσαν μετά από να χάσει μια δικαστική υπόθεση στην οποία μήνυσε τον καλλιτέχνη Νίνα Hamnett για την κλήση τον μαύρο μάγο στο βιβλίο του 1932 της, κορμός γέλιου. Στην εξέταση της κριτικής επιτροπής, ο Κύριος Δικαστής κύψελλος είπε:
Είμαι πάνω από σαράντα έτη που ασχολούνται με τη διοίκηση του νόμου σε κάποια ικανότητα. Σκέφτηκα ότι ήξερα για κάθε κατανοητή μορφή διαφθοράς. Σκέφτηκα ότι όλα που ήταν κακοήθη και κακά εήταν παραγμένων κάποια στιγμή ενώπιον μου. Έχω μάθει σε αυτήν την περίπτωση ότι μπορούμε πάντα να μάθουμε κάτι περισσότερο εάν ζούμε αρκετό καιρό. Δεν έχω ακούσει ποτέ τέτοια φοβερή, φρικτή, βλάσφημη και αποτρόπαια ουσία όπως αυτή που έχει παραχθεί από το άτομο (Crowley) που περιγράφεται σε σας ως μέγιστο ζωντανό ποιητή.
- Ο κ. Justice Swift
However, Patricia «Deirdre» MacAlpine πλησίασε Crowley την ημέρα της απόφασης και πρόσφερε να τον αντέξει ένα παιδί, το οποίο ονόμασε Aleister Ataturk. Δεν επιδίωξε κανέναν μυστικό ή θρησκευτικό ρόλο στη ζωή Crowley και τον είδε σπάνια μετά από τη γέννηση, «μια ρύθμιση που τους ταιρίαξε και οι δύο. »
Κατά τη διάρκεια του Δεύτερου Παγκόσμιου Πολέμου, ο Ian Fleming και άλλοι πρότειναν μια πλοκή παραπληροφόρησης στην οποία Crowley θα είχε βοηθήσει έναν MI5 ανεφοδιασμό ο ναζιστικός επίσημος Rudolf Hess πρακτόρων με τα επινοημένα ωροσκόπια. Θα μπορούσαν έπειτα να περάσουν κατά μήκος των ψεύτικων πληροφοριών για έναν υποτιθέμενο υπέρ-γερμανικό κύκλο στη Μεγάλη Βρετανία. Η κυβέρνηση εγκατέλειψε αυτό το σχέδιο όταν πέταξε Hess στη Σκωτία, η συντριβή του αεροπλάνου του δένει κοντά σε Eaglesham, και συλλήφθηκε. Το Fleming πρότεινε έπειτα Crowley ως ανάκριση για να καθορίσει την επιρροή της αστρολογίας σε άλλους ναζιστικούς ηγέτες, αλλά οι ανώτεροί του απέρριψαν αυτό το σχέδιο. Σε κάποιο βαθμό, Fleming επίσης πρότεινε ότι η Μεγάλη Βρετανία θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει Enochian ως κώδικα προκειμένου να φυτευτούν τα στοιχεία.

Ο θάνατος

Aleister Crowley πέθανε μιας αναπνευστικής μόλυνσης σε ένα ενοικιαζόμενο δωμάτιο Hastings την 1η Δεκεμβρίου 1947 στην ηλικία 72. Είχε γίνει εθισμένος στην ηρωίνη μετά από να οριστεί τη μορφίνη για το άσθμα και τη βρογχίτιδά του πολλά έτη νωρίτερα. Αυτός και ο τελευταίος γιατρός του πέθαναν μέσα σε 24 ώρες ο ένας από τον άλλον οι εφημερίδες θα απαιτούσαν, στους διαφορετικούς απολογισμούς, εκείνο τον Δρ. Το Thomson είχε αρνηθεί να συνεχίσει την οπιούχο συνταγή του και εκείνο το Crowley είχε βάλει μια πληγή σε τον.
ο βιογράφος Lawrence Sutin δίνει τις διάφορες ιστορίες για τις τελευταίες λέξεις Crowley το θάνατο και. Το Frieda Harris τον εξέθεσε υποθετικά που λέει, «είμαι μπερδεμένος,» αν και δεν τον είδε στο τέλος -τέλος. Σύμφωνα με John Symonds, ο κ. Το Rowe βεβαίωσε το θάνατο Crowley μαζί με μια νοσοκόμα, και εξέθεσε τις τελευταίες λέξεις του δεδομένου ότι «μερικές φορές μισούμαι.» Ο βιογράφος Gerald Suster δέχτηκε την έκδοση των γεγονότων που έλαβε από το «κ. W.H.» ποιος εργάστηκε στο σπίτι, στο οποίο Crowley πεθαίνει δίνοντας ρυθμό στο καθιστικό του. Υποθετικά ο κ. W.H. άκουσε μια συντριβή γυαλίζοντας τα έπιπλα στο πάτωμα κατωτέρω, και εισήγαγε τα δωμάτια Crowley για να τον βρεί νεκρό στο πάτωμα. Η Patricia «Deirdre» MacAlpine, που επισκέφτηκε Crowley με γιο τους και τρία άλλα παιδιά της, αρνήθηκε το όλο αυτό το και εκθέτει ένα ξαφνικό μπουρίνι του αέρα και την κωδωνοκρουσία της βροντής στη (ειδάλλως ήρεμη) στιγμή του θανάτου του. Σύμφωνα με MacAlpine, Crowley παρέμεινε ότι για τις τελευταίες ημέρες της ζωής του, αλλά ήταν στα ελαφριά πνεύματα και συνομιλητικός. Οι αναγνώσεις στη cremation υπηρεσία στο κοντινό Μπράιτον περιέλαβαν μιας από τις εργασίες του, τον ύμνο στο τηγάνι, και τις εφημερίδες που αναφέρθηκαν στην υπηρεσία ως μαύρη Μασαχουσέτη. Το συμβούλιο του Μπράιτον επίλυσε στη συνέχεια να λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για να αποτρέψει ένα τέτοιο γεγονός από να εμφανιστεί πάλι.

Η επιστήμη, μαγεια, και η σεξουαλικότητα

Crowley υποστήριξαν ότι χρησιμοποιούν μια επιστημονική μέθοδο για να μελετήσουν τι οι άνθρωποι κάλεσαν τότε πνευματική εμπειρία, που κάνει «τη μέθοδο επιστήμης, ο στόχος της θρησκείας» το σλόγκαν του περιοδικού του το Equinox. Από αυτό σήμανε ότι η μυστική εμπειρία δεν πρέπει να ληφθεί στην αξία προσώπου, αλλά και πειραματίστηκε με προκειμένου να φθάσει στην κρμμένος κάτω από θρησκευτική ή νευρολογική έννοιά τους.
Επ'αυτού υπεάρξε επίσης το σημείο ότι ήμουν ανήσυχος να αποδείξω ότι η πνευματική πρόοδος δεν εξαρτήθηκε από τους θρησκευτικούς ή ηθικούς κώδικες, αλλά ήμουν όπως οποιαδήποτε άλληδήποτε επιστήμη. Το Magick θα παρεάγε τα μυστικά του στον άπιστο και τον ακόλαστο άνθρωπο, ακριβώς όπως κάποιος δεν ειναι απαραίτητο να είναι εκκλησιαστικός επίτροπος προκειμένου να ανακαλυφθεί ένα νέο είδος orchid. Υπάρχουν, φυσικά, ορισμένες αρετές απαραίτητες στο μάγο αλλά είναι της ίδιας διαταγής όπως εκείνοι που κάνουν έναν επιτυχή φαρμακοποιό. Εχει μεταξύ ενδότατού του φθάνει σε ένα σύνολο διδασκαλιών στο φύλο magick. Εξέφρασε συχνά τις απόψεις για το φύλο που ήταν ριζικές για το χρόνο του, και δημόσιευσε τα πολυάριθμα ποιήματα και τα κομμάτια συνδυάζοντας τα ειδωλολατρικά θρησκευτικά θέματα με το σεξουαλικό ετεροφυλόφιλο καλολογικών στοιχείων και και ομοφυλοφιλικός, καθώς επίσης και pederastic. Μια από τις πιό πασίγνωστες συλλογές ποίησής του, με τον τίτλο «λευκό λεκιάζει» (1898), δημοσιεύθηκε στο Άμστερνταμ το 1898 και ασχολήθηκε συγκεκριμένα με το σεξουαλικά ρητό περιεχόμενο. Εντούτοις, τα περισσότερα από τα εκατό αντίγραφα που τυπώθηκαν για την αρχική απελευθέρωση καταλήφθηκαν αργότερα και καταστράφηκαν από το βρετανικό τελωνείο.
το φύλο magick είναι η χρήση της πράξης φύλων - ή οι ενέργειες, τα πάθη ή τα κράτη διέγερσης επικαλείται - ως σημείο προς το οποίο να στρέψει τη θέληση ή τη μαγική επιθυμία για τα αποτελέσματα στο μη-σεξουαλικό κόσμο. Σύμφωνα με την άποψη του Greenfield Άλλεν, Crowley εμπνεύστηκε από την πασχαλινή Beverly Randolph, έναν αμερικανικούς ρεφορμιστή, ένα μέσο Spiritualist, και έναν συγγραφέα του μέσος-19$ου αιώνα που έγραψαν (σε Eulis! , 1874) της χρησιμοποίησης της «nuptive στιγμής» (οργασμός) ως χρόνο να γίνει μια «προσευχή» για τα γεγονότα για να εμφανιστεί.
Το Crowley εισήγαγε συχνά τη νέα ορολογία για τις πνευματικές και μαγικές πρακτικές και τη θεωρία. Παραδείγματος χάριν, κάλεσε το θαυματούργημα το «υψηλό magick» και τη θαυματουργήα «χαμηλό magick.» Στο βιβλίο του νόμου και του οράματος και της φωνής, το αραμαϊκό μαγικό αμπρακατάμπρα τύπου άλλαξαν σε Abrahadabra, το οποίο κάλεσε νέο τύπο της εποχής. Επίσης περίφημα συλλάβισε μαγικός με τον αρχαΐζοντα τρόπο, ως magick, για να διαφοροποιήσει «την αληθινή επιστήμη των μάγων από όλες τις πλαστογραφίες του. »
Ώθησε τους σπουδαστές του για να μάθει να ελέγχει τις διανοητικές και συμπεριφοριστικές συνήθειές τους, στο σημείο των πολιτικών απόψεων και των προσωπικοτήτων αλλαγής. Για τον έλεγχο της ομιλίας (που συμβολίζεται ως μονόκερος) σύστησε να επιλέξει μια ευρείας χρήσεως λέξη, μια επιστολή, ή τις αντωνυμίες και τα επίθετα του πρώτου προσώπου, και να αποφύγει το για μια εβδομάδα ή περισσότερους. Αυτοί να πει τη λέξη εάν τους καθοδήγησε για να κοπεί με μια λεπίδα σε κάθε περίπτωση για να χρησιμεύσει ως την προειδοποίηση ή η υπενθύμιση. Αργότερα ο σπουδαστής θα μπορούσε να κινηθεί προς το «άλογο» της δράσης και του «βοδιού» της σκέψης. (αυτά τα σύμβολα προέρχονται από τη σκευωρία του βιβλίου 777 Crowley.)

Το σκάκι

Crowley υποστήριξε ότι έμαθε το σκάκι από τα βιβλία από την ηλικία έξι, και ανταγωνίστηκε αρχικά στην ομάδα σκακιού του κολλεγίου του Ήστμπουρν (όπου έπαιρνε τις κατηγορίες το 1892). Λέει ότι παρουσίασε άμεση ικανότητα, που κτυπά τον ανάπηρο τοπικό πρωτοπόρο και αργότερα που εκδίδει μια στήλη σκακιού για την τοπική εφημερίδα, η εφημερίδα του Ήστμπουρν, μέσω της οποίας επέκρινε την ομάδα του Ήστμπουρν.
Ένωσε αργότερα την πανεπιστημιακή λέσχη σκακιού στο Καίμπριτζ, όπου, λέει, κτύπησε τον Πρόεδρο στο πρώτο έτος του και άσκησε δύο ώρες ημερησίως προς να γίνει πρωτοπόρος - «μια σοβαρή κοσμική φιλοδοξία μου ήταν να γίνει ο πρωτοπόρος του κόσμου στο σκάκι. » Οι γραφές του το καθιστούν σαφές ότι αυτός και οι υποστηρικτές του σκέφτηκαν ότι θα επετύγχανε αυτόν τον στόχο:
Είχα αρπάξει ένα παιχνίδι από Blackburne στο ταυτόχρονο παιχνίδι μερικά έτη πριν. Κτυπιόμουν στη σισιλιάνα υπεράσπιση. Η μόνη πιθανότητα ήταν η θυσία ενός κορακιού. Θυμάμαι το μεγάλο παλαιό κύριο ερχομό γύρω από στον πίνακά μου και το σώριασμα δικών του το μάτι πονηρά σε με. «Hullo,» εν λόγω αυτός. «Morphy έρχεται στην πόλη πάλι!» Δεν είμαι αρκετά λιμοκοντόρος να σκεφτώ ότι δεν θα μπορούσε να έχει κερδίσει το παιχνίδι, ακόμα και μετά από το brilliancy μου. Πιστεύω ότι η κολοσσιαία γενναιοδωρία του με επέτρεψε να κερδίσω για να ενθαρρύνει έναν ελπιδοφόρο νεαρό.
Είχα κτυπήσει συχνά το πουλί Simpson και όταν έφτασα στο Καίμπριτζ εγώ έκανα μια άγρια έντονη μελέτη του παιχνιδιού. Στο δεύτερο έτος μου ήμουν Πρόεδρος του πανεπιστημίου και είχα κτυπήσει τέτοιους πρώτης τάξεως ερασιτέχνες όπως Gunston και το λάχανο. Η εξωτερική όψη η κύρια κατηγορία, Atkins ήταν ο μόνος αναγνωρισμένος ανώτερός μου. Έκανα mincemeat του ατόμου που ήταν πρωτοπόρος της Σκωτίας μερικά έτη αργότερα, ακόμα και αφού είχα σταματήσει το παιχνίδι. Πέρασα πάνω από δύο ώρες ημερησίως στη μελέτη και περισσότερο από αυτή στην πράξη. Βεβαιώθηκα σε ετοιμότητα όλα ότι ένα άλλο έτος θα με έβλεπε ένας κύριος ο ίδιος.
- Aleister Crowley

Εντούτοις, εξήγησε ότι σταμάτησε τις φιλοδοξίες σκακιού του το 1897 στην ηλικία 22, κατά την παρουσία μιας διάσκεψης σκακιού στο Βερολίνο:
Αλλά είχα εισαγάγει μετά βίας το δωμάτιο όπου οι κύριοι έπαιζαν πότε αρπάχτηκα με αυτά που μπορεί δίκαια να περιγραφεί ως μυστική εμπειρία. Φάνηκα επάνω τα πρωταθλήματα από τη εξωτερική όψη ο ίδιος. Είδα τους κυρίους - ένα, shabby, snuffy και με θολά μάτια άλλος, άσχημα να εγκαταστήσει δυνάμει αξιοσέβαστο κακής ποιότητας ένα τρίτο, μια μόνη παρωδία της ανθρωπότητας, et ainsi de suite και τα λοιπά για το υπόλοιπο. Αυτοί ήταν οι άνθρωποι στις των οποίων τάξεις επιδίωκα την αποδοχή. «, Αλλά για την επιείκεια του Θεού, πηγαίνει Aleister Crowley», ηναφώνησα σε με με την αποστροφή, και εκεί και έπειτα δεν καταχώρησα έναν όρκο για να παίξω ποτέ ένα άλλο σοβαρό παιχνίδι του σκακιού. Αντιλήφθηκα με την υπερφυσική διαύγεια ότι δεν είχα προσγειώσει σε αυτόν τον πλανήτη με το αντικείμενο του σκακιού παιχνιδιού.
- Aleister Crowley

Η ορειβασία

Ο Crowley βασανίστηκε με την ορειβασία, την οποία χρησιμοποίησε ως εργαλείο για να καταπολεμήσει το χρόνιο άσθμα του. [παραπομπή που απαιτείται] δίδαξε με να ανακατώσει επάνω το Cumberland καταρρίπτει και Beachy κεφάλι, και μετά, άρχισε κάθε διακοπές με την αλλαγή μεταξύ των Άλπεων και του Bernese Oberland.
Μαρτίου 1902, ο Oscar Eckenstein και Crowley ανέλαβαν την πρώτη προσπάθεια στην κλίμακα Chogo Ri (που είναι γνωστό στη δύση ως K2), που βρέθηκε στο Πακιστάν, και Eckenstein είχε καθορίσει να διδάξει Crowley για τις τεχνικές. Η αποστολή eckenstein-Crowley αποτελέσθηκε από Eckenstein, Crowley, τύπος Knowles, Χ. Pfannl, V. Wesseley, και ο Δρ Jules Jacot-Guillarmod. Ανήλθαν 8 Ιουνίου, και μετά από οκτώ ημέρες, οι καιρικές συνθήκες έπαιρναν το φόρο τους. Δύο μήνες μέσα, βρέθηκαν πίσω κάτω στην πεδιάδα, η οποία έκανε την πρώτη καταγραμμένη ήττα αυτού του Crowley.
Μαΐου 1905, προσεγγίστηκε από το Δρ Jules Jacot-Guillarmod (1868 - 1925) για να τον συνοδεύσει στην πρώτη αποστολή σε Kangchenjunga στο Νεπάλ, το τρίτο μεγαλύτερο βουνό στον κόσμο. Το Guillarmod αφέθηκε για να οργανώσει το προσωπικό ενώ Crowley έφυγε για να αποκτηθούν τα πράγματα έτοιμα σε Darjeeling. Στις 31 Ιουλίου Guillarmod ένωσε Crowley σε Darjeeling, φέρνοντας με τον δύο χωρικούς, τον Charles-Adolphe Reymond και τον Αλέξης Pache. Εν τω μεταξύ, Crowley είχε στρατολογήσει ένα τοπικό άτομο, Alcesti Γ. Rigo de Righi, για να ενεργήσει ως διευθυντής μεταφορών. Η ομάδα άφησε Darjeeling στις 8 Αυγούστου 1905, και χρησιμοποίησε την προσέγγιση κορυφογραμμών Singalila σε Kangchenjunga. Σε Chabanjong έτρεξαν στο οπίσθιο τμήμα των 135 Ινδών κεντρικοί Ασιάτες που είχαν σταλεί μπροστά στις 24 Ιουλίου και στις 25 Ιουλίου, τα οποία έφερναν τα δελτία τροφίμων τροφίμων για την ομάδα. Το οδοιπορικό οδηγήθηκε από Aleister Crowley, αλλά τέσσερα μέλη εκείνου του συμβαλλόμενου μέρους σκοτώθηκαν σε μια χιονοστιβάδα. Η αυτοβιογραφία του Crowley δηλώνει ότι έφθασαν σε περίπου 25.000 πόδια.
Το Crowley μερικές φορές περίφημα τραυμάτιζε για άλλους ορειβάτες, και ιδιαίτερα Owen Glynne Jones, τον οποίο θεώρησε μόνος-πολιτικό αρθρογράφο διακύβευσης, και «δύο φωτογράφους του» (George και Ashley Abraham).

Ο συντάκτης

της διαμάχης και Crowley ο βιογράφος Lon Milo Duquette έγραψαν στην εργασία του 1993 του το Magick Aleister Crowley που:
«Crowley έντυσε πολλών από τις διδασκαλίες του στο λεπτό πέπλο του συγκλονιστικού σκανδαλίσματος. Με αυτόν τον τρόπο βεβαιώθηκε ότι το ένα, οι εργασίες του θα εκτιμώταν μόνο από τα λίγα άτομα ικανά έτσι, και δύο, οι εργασίες του θα συνέχιζαν να παράγουν το ενδιαφέρον και να δημοσιεύονται από και και προς όφελος των θαυμαστών του και τους εχθρούς του μακροχρόνιων μετά από το θάνατο. Όχι - επαναλαμβάνω όχι - εκτελεί ή υποστηρίζει την ανθρώπινη θυσία. Ήταν συχνά ένοχος, εντούτοις, του εγκλήματος της φτωχής κρίσης. Όπως όλους μας, Crowley είχε πολλές ρωγμές και ανεπάρκειες. Ο μέγιστος εκείνοι, κατά τη γνώμη μου, ήταν η ανικανότητά του να καταλάβει ότι στον κόσμο δεν ήταν όπως εκπαιδεύεται και έξυπνος δεδομένου ότι αυτός. Είναι σαφές, ακόμη και στις πιό πρόωρες εργασίες του, πήρε συχνά τη μοχθηρή απόλαυση να τρομοκρατήσει εκείνων που ήταν είτε πάρα πολύ οκνηροί, πάρα πολύ φανατικοί, είτε πάρα πολύ αργόστροφοι να τον καταλάβουν. «DuQuette, Lon Milo (2003). Το Magick Aleister Crowley.
Σε αυτήν την φλέβα πολλές από τις πιό τολμηρές και ολοκληρωτικές συγκλονίζοντας γραφές Crowley ήταν συχνά αραιά καλυμμένες προσπάθειες να επικοινωνηθούν οι μέθοδοι σεξουαλικού magick, χρησιμοποιώντας συχνά τις λέξεις όπως «το αίμα», «το θάνατο» και «θανάτωση» για να αντικαταστήσουν «το σπέρμα», «το ecstacy» και «την εκσπερμάτωση» στο ακόμα puritanical σεξουαλικό περιβάλλον αργά - 19 θόριο/νωρίς - του αιώνα Αγγλία θορίου 20. Θα φαινόταν ότι Mr.Crowley μπορεί βεβαίως να κατηγορηθεί για την κατοχή μιας άρρωστης αίσθησης του χιούμορ. Πάρτε για παράδειγμα το ιδιαίτερα επαναλαμβανόμενο απόσπασμα το thickly καλυμμένο βιβλίο του τέσσερα: «Θα ήταν παράλογο να καταδικαστεί ως παράλογο η πρακτική να καταβροχθίσει την καρδιά και το συκώτι ενός αντιπάλου ενώ ακόμα θερμή. Για το υψηλότερο σπιρίτσουαλ λειτουργώντας ένα πρέπει να επιλέξει εκείνο το θύμα που περιέχει τη μέγιστη και καθαρότερη δύναμη ένα αγόρι της τέλειας αθωότητας και της υψηλής νοημοσύνης είναι το πιό ικανοποιητικό. « Robert Anton Wilson στο τελικό μυστικό του Illuminati (τόμος ένας ώθησης aka κοσμικός) ερμήνευσε το παιδί ως αναφορά στα γονίδια στο σπέρμα.
Το Crowley που προστίθεται σε μια υποσημείωση στο κείμενο στη θυσία, «η νοημοσύνη και η αθωότητα εκείνου του αγοριού είναι η τέλεια κατανόηση του μάγου, ένας στόχος του, χωρίς σφοδρή επιθυμία του αποτελέσματος. »
Στο «νέο σχόλιο» του βιβλίου του νόμου, «το κτήνος 666 adviseth ότι όλα τα παιδιά θα είναι εξοικειωμένα από την παιδική ηλικία να βεβαιώσουν κάθε τύπο σεξουαλικής πράξης, ως επίσης διαδικασία της γέννησης, για να μην η ομίχλη αναλήθειας, και το μυστήριο stupefy, η ευγένεια μυαλών τους… έχουν απαγορεύσει οποιαδήποτε άμεση αναφορά στο θέμα του φύλου για να μην εξασφαλίσουν κανένα ευτυχέστερο αποτέλεσμα από για να επιτρέψουν σε Sigmund Freud και άλλα για να αποδείξουν ότι η κάθε σκέψη, η ομιλία, και η χειρονομία μας, συνειδητός ή ασυναίσθητος, είναι μια έμμεση αναφορά!» Και πράγματι, σύμφωνα με το φροϋδικό Steven Marcus, τα άτομα στη βικτοριανή Αγγλία είχαν ένα κοινό σεξουαλικό φετίχ για τις αραιά καλυμμένες περιγραφές των ατόμων που ξυλίζουν τα αγόρια. (Στα αναμορφωτικοα όργανα τους για τα παιδιά, τα άτομα «είχαν την άδεια για στη σημύδα τους τρόφιμούς τους στους γυμνούς γλουτούς μέχρι τις αρξές της δεκαετίας του '20, όταν διά την κυβερνητική πίεση ο κάλαμος ή tawse πέρα από το παντελόνι έγινε τυποποιημένος. ») Πολλοί έχουν αναφέρει ένα ή και τα δύο αποσπάσματα Crowley, χωρίς πλαίσιο, ως απόδειξη της ανηθικότητας και μερικές φορές μιας απέραντης συνωμοσίας παιδί-κατάχρησης.
Τα Ναρκωτικα

Crowley ήταν συνήθης χρήστης ωαρκωτικων και διατήρησαν επίσης ένα λεπτολόγο αρχείο της φάρμακο-προκληθείσας εμπειρίας του με το λάβδανο, το όπιο, την κοκαΐνη, hashish, το οινόπνευμα, τον αιθέρα, το mescaline και την ηρωίνη. ο Allan Bennett, σύμβουλος Crowley, ειπώθηκε για να έχει «καθοδηγημένο Crowley στη μαγική χρήση των φαρμάκων. » Η αποκάλυψη του Καίρου από Aiwass/Aiwaz σύστησε συγκεκριμένα την ανοχή στα «παράξενα φάρμακα». Ενώ στο Παρίσι κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του '20, Crowley πειραματίστηκε με τις psychedelic ουσίες, συγκεκριμένα Anhalonium lewinii, ένα ξεπερασμένο επιστημονικό όνομα για το mescaline-φέροντα κάκτο peyote. Οκτωβρίου 1930, Crowley δείπνησε με Aldous Huxley στο Βερολίνο, και σε αυτήν την ημέρα φημολογείται εμμένει ότι εισήγαγε Huxley στο peyote σε εκείνη την περίπτωση.
Crowley ανέπτυξε αρχικά έναν εθισμό φαρμάκων μετά από έναν γιατρό του Λονδίνου που ορίστηκε την ηρωίνη για το άσθμα και τη βρογχίτιδά του. Η ζωή του ως εξαρτημένος επηρέασε το μυθιστόρημα του 1922 του, ημερολόγιο Fiend φαρμάκων, αλλά η μυθιστοριογραφία παρουσίασε μια έκβαση αισιόδοξων της αποκατάστασης και της αποκατάστασης με τη βοήθεια των τεχνικών Magickal και η άσκηση αληθινού. Κατά την διάρκεια του θανάτου του εθίστηκε στην ηρωίνη.

Τα Συγγραματα

Η εργασία Aleister Crowley
Crowley ήταν ιδιαίτερα παραγωγικός συγγραφέας, όχι μόνο στο θέμα Thelema και magick, αλλά τη φιλοσοφία, της πολιτικής, και του πολιτισμού. Τα ποιήματα και τα παιχνίδια που γράφτηκαν στις δεκαετίες του '20 του και που βρέθηκαν στις συλλεχθείσες εργασίες Aleister του Crowley το 1905-1907 ήταν αρκετά μόνο να τεκμηριώσουν τη σταδιοδρομία ενός κοινού συγγραφέα. [παραπομπή που απαιτείται] έφυγε πίσω από έναν αμέτρητο αριθμό προσωπικών επιστολών και καθημερινών καταχωρήσεων περιοδικών. Αυτός μόνος-που δημοσιεύεται πολλά από τα βιβλία του, που χρησιμοποιούν την πλειοψηφία της κληρονομιάς του για να διαδώσει τις απόψεις του.
Μέσα στο θέμα του αποκρυφισμού Crowley έγραψε ευρέως, περιφράζοντας τα σχόλια στο magick, μαντικό tarot, γιόγκα, Qabalah, αστρολογία, και πολυάριθμα άλλα θέματα. Έγραψε επίσης μια παρεμβολή Thelemic του Tao Te Ching, βασισμένη στις προηγούμενες αγγλικές μεταφράσεις δεδομένου ότι ήξερε τα ελάχιστα ή κανένα κινέζικα. Όπως το χρυσό mystics της Dawn ενώπιον του, Crowley επιδίωξε προφανώς να κατανοήσει την ολόκληρη ανθρώπινη θρησκευτική και μυστική εμπειρία σε μια ενιαία φιλοσοφία.
Μερικά από τα επιδρύτερα βιβλία του περιλαμβάνουν:
* Το βιβλίο του νόμου
* Magick (βιβλίο 4)
* Το βιβλίο των ψεμάτων
* Το όραμα και η φωνή
* 777 και άλλες γραφές Qabalistic
* Οι ομολογίες Aleister Crowley
* Magick χωρίς δάκρυα
* Μικρά δοκίμια προς την αλήθεια
* Το Goetia: Το μικρότερο κλειδί Solomon ο βασιλιάς (μετάφραση αρχικού κειμένου)
* Οι γενικές αρχές της αστρολογίας (με Evangeline Adams, Hymenaeus βήτα, και άλλοι)
Εξέδωσε επίσης και παρήγαγε μια σειρά δημοσιεύσεων με μορφή βιβλίων αποκαλούμενη Equinox (με υπότιτλους «η αναθεώρηση επιστημονικού Illuminism»), που εχρησίμευσε ως η φωνή της μαγικής διαταγής του, το A∴A∴. Αν και το ολόκληρο σύνολο είναι επιδρόν και παραμένει μια από τις οριστικές εργασίες για τον αποκρυφισμό, μερικά από τα πιό ξεχωριστά ζητήματα είναι:
* ΙΙΙ: 1, «το μπλε Equinox» (κατά ένα μεγάλο μέρος σχετικά με τη δομή OTO)
* ΙΙΙ: 2, το Ευαγγέλιο σύμφωνα με το ST Bernard Shaw και άλλα έγγραφα (αντίγραφο απόδειξης μόνο)
* ΙΙΙ: 3, το Equinox των Θεών (που καλύπτουν τα γεγονότα που καταλήγουν στο γράψιμο Liber Legis)
* ΙΙΙ: 4, οκτώ διαλέξεις στη γιόγκα
* ΙΙΙ: 5, το βιβλίο Thoth (μια πλήρης πραγματεία στο Thoth του Tarot)
* ΙΙΙ: 6, Liber Aleph (εκτεταμένα και επιμελημένα σχόλια σε Liber Legis υπό μορφή σύντομων επιστολών)
* ΙΙΙ: 7, το Shih Ι (σύμφωνα με τους ισχυρισμούς. Μια ατελής/δημοσιευμένη μετάφραση του Ι Ching)
* ΙΙΙ: 8, το Tao Te Ching (μια μετάφραση του κινεζικού κλασικού)
* ΙΙΙ: 9, τα ιερά βιβλία Thelema (οι «λαμβανόμενες» εργασίες Crowley)
* ΙΙΙ: 10, ένα ζήτημα με συνήθως τα συνταγματικά έγγραφα O.T.O
* IV: 1, σχόλια στα ιερά βιβλία, και άλλα χαρτιά (κυρίως Liber 65 και φωνή της κυρίας Blavatsky's η της σιωπής)
* IV: 2, το όραμα και η φωνή με τα σχόλια και άλλα έγγραφα
Crowley έγραψαν επίσης τη μυθιστοριογραφία, συμπεριλαμβανομένων των παιχνιδιών και των πιό πρόσφατων μυθιστορημάτων, τα περισσότερα από τα οποία δεν έχουν λάβει τη σημαντική ειδοποίηση έξω από τους απόκρυφους κύκλους. Μερικές από αυτές τις πλασματικές εργασίες περιλαμβάνουν:
* Moonchild
* Οι διερευνήσεις Simon Iff
* Χρυσοί κλαδίσκοι
* Ημερολόγιο Fiend φαρμάκων
* Τα ψάρια (ατελή)
* Simon Iff Abroad (αδημοσίευτο)
* Simon Iff στην Αμερική (αδημοσίευτη)
* Simon Iff, ψυχαναλυτής (αδημοσίευτος)
* Η στρατήγημα και άλλες ιστορίες
* Η διαθήκη Magdalen Blair
Crowley είχε επίσης μια ιδιαίτερη αίσθηση του χιούμορ, την οποία χρησιμοποίησε συχνά ως να διδάξει όργανο. Έγραψε μια πολεμική μιλώντας ενάντια στην ερμηνεία George Bernard Shaw's των Ευαγγέλιων στην εισαγωγή του σε Androcles και το λιοντάρι, το οποίο εκδόθηκε από το Francis King και δημοσιεύθηκε ως Crowley σε Χριστό. Στο Magick του, κρατήστε 4 που περιλαμβάνει ένα κεφάλαιο που ισχυρίζεται να φωτίσει τη σημασία Qabalistic των έμμετρων λόγων βρεφικών σταθμών χήνων μητέρων. Σε επαν Humpty Dumpty, για παράδειγμα, συστήνει την απόκρυφη αρχή «Ludovicus Carolus» -- καλύτερα γνωστός ως Lewis Carroll. Σε μια υποσημείωση στο κεφάλαιο αναγνωρίζει ότι είχε εφεύρει τις υποτιθέμενες έννοιες, για να δείξει ότι κάποια μπορεί να βρεί την απόκρυφη «αλήθεια» σε όλα. «8 διαλέξεις του σχετικά με τη γιόγκα» γράφονται με το όνομα ο γκουρού Sri Pramahansa Shivaji (που μεταφράζει σε κάτι σύμφωνα με τις γραμμές «μεγάλου εξυψωμένου γκουρού Shiva») και διαιρούνται σε «γιόγκα για Yahoos» και «γιόγκα για Yellowbellies». Στο βιβλίο των ψεμάτων, ο τίτλος στο κεφάλαιο 69 δίνεται ως «τρόπος να πετύχει ο - και τρόπος να απορροφηθούν τα αυγά!» ένα λογοπαίγνιο, ως κεφάλαιο αφορά τη θέση 69 φύλων ως μυστική πράξη.
Το Crowley εκτιμήθηκε έναν καλό ποιητή από G.K. Chesterton στο οποίο Crowley αφιέρωσε αργότερα σε ένα μέρος ένα βιβλίο. Έγραψε τον ύμνο του 1929 στο τηγάνι, [94] ίσως ευρύτατα διαβασμένη του και το ποίημα. [παραπομπή που απαιτείται] τρία κομμάτια από Crowley, «η αναζήτηση», [95] «Neophyte», [96] και «ο ροδαλός και ο σταυρός», [97] εμφανίζονται στη συλλογή του 1917 το βιβλίο της Οξφόρδης του αγγλικού μυστικού στίχου. Η ασυνήθιστη αίσθηση του Crowley του χιούμορ είναι στην επίδειξη στους άσπρους λεκέδες, [98] μια συλλογή 1898 του πορνογραφικού στίχου που προσποιείται για να είναι «τα λογοτεχνικά υπολείμματα George Archibald Bishop, ένα neuropath της δεύτερης αυτοκρατορίας » ο όγκος προλογίζεται με μια ειδοποίηση που λέει ότι «ο συντάκτης ελπίζει ότι οι διανοητικοί παθολόγοι, για τα των οποίων μάτια μόνο αυτή η πραγματεία προορίζεται, δεν θα διαθέσουν καμία προφύλαξη για να την αποτρέψουν σε άλλα χέρια. »
Μερικές από τη δημοσιευμένη ποίησή του περιλαμβάνουν:
* Άσπροι λεκέδες (1898).
* Alice, μια μοιχεία (1903).
* Το ξίφος του τραγουδιού (1904).
* Το αστέρι και Garter. (1904).
* Orpheus, ένας λυρικός μύθος (δύο τόμοι, 1905).
* Snowdrops από τον κήπο ενός υπεφημερίου. (1904).
* Σύννεφα χωρίς ύδωρ («από τη ηγουμένη Γ. Verey ", 1909)
* Αμφορέας (ύμνοι στην ευλογημένη Virgin Mary, εγκαύματα & Oates, 1909)
* Ο Scented κήπος Abdullah ο ευθυμογράφος Shiraz. («μεταφρασμένος από σημαντικό Lutiy», 1910).
* Aha! (1910)
* Ambergris: τα επιλεγμένα ποιήματα Aleister Crowley (1910)
* Ο φτερωτός κάνθαρος. (1912).
* Olla, μια ανθολογία εξήντα ετών τραγουδιού (1946, η τελευταία δημοσιευμένη εργασία του)
Ο ελληνικός μελετητής Dionysios Psilopoulos έχει γράψει σε Crowley ως ποιητής (Ph.D., Εδιμβούργο)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου